تاریخ ارسال 1399/9/4 22:25

کتابخانه کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی تیران بستری برای توسعه کتابخوانی


کتابخانه کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی تیران با ظرفیت 5 هزار جلد کتاب و محیط جذاب و آرام بستری برای توسعه کتابخوانی است که طرح هایی نیز برای بسط و گسترش فرهنگ کتابخوانی در آن اجرا می شود.

 

کتابخانه کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی تیران بستری برای توسعه کتابخوانی

دسته بندی: اخبار / فرهنگی /

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون در بازدید از کتابخانه کتابخانه کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی واقع در مسجد قمربنی هاشم(ع) تیران گفت: گسترش فرهنگ مطالعه به کتاب های مورد نیاز و مورد اقبال مردم نیاز دارد و طرح های کانون های مساجد مثل پروژه «کتابخانه ای به وسعت یک شهر» کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی در بسط و گسترش فرهنگ کتابخوانی اثرگذار است.

وی به شرایط بحرانی و محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و اذعان داشت: اقدامات کانون های فرهنگی و هنری مساجد متناسب با شرایط کرونا مردم جامعه برسد و نباید فعالیت های این مراکز تعطیل شود بلکه فعالیت های غیرحضوری متنوعی برنامه ریزی و به مرحله اجرا برسد.

صالحی تنوع فعالیت های فرهنگی و هنری را مهم بیان کرد و گفت: مخاطبین این دسته از فعالیت ها به تنوع برنامه نیاز دارند و بسیاری از فعالیت های باید حضوری باشد که برنامه ریزی و پیش بینی برای دوران پسا کرونا توسط اهالی فرهنگ و هنر در این شرایط باید صورت بگیرد.

در این دیدار از مسئول کتابخانه کانون تجلیل، و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش های مختلف کانون بازدید و با تعدادی از اعضای گروه های هنری گفتگو کرد.

این دیدار و بازدید به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد.


دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
دیدگاهتان را بنویسید...