تاریخ ارسال 1400/12/20 17:26

برگزاری چهارمین دوره جشنواره ربوترافیک در تیران


چهارمین جشنواره ربوترافیک در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک در تیران و کرون به همت موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا و کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران برگزار می شود.

برگزاری چهارمین دوره جشنواره ربوترافیک در تیران

دسته بندی: اخبار / فرهنگی /

جشنواره ربوترافیک با هدف مشاركت دانش آموزان در كاهش تصادفات و افزايش ايمني راه ها روز پنجشنبه در شهرستان تيران و كرون برگزار می شود
ربات هاي شركت كننده در اين جشنواره با گذر در يك شهرك طراحي شده ضمن رعايت قوانين و مقررات ديگران را نيز به قانونمداري توصيه می کنند.

 آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و آموزش کنترل ربات و ماشین های کنترلی برای کودکان و دانش آموزان هدف است که در این مسابقه شرکت کنندگان بر اساس قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به کنترل و هدایت ربات و یا ماشین کنترلی در یک شهر طراحی شده می پردازند.

 سرمایه گذاری برای قشر کودک و نوجوان در راستای کاهش تصادفات ضروری و باید برای در این راستا برنامه ریزی مدون و بر اساس علاقه و توانمندی های افراد صورت بگیرد.

این برنامه نوین و ابتکاری به همت موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا و همکاری کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تدوین و برنامه ریزی شده است.

تاکنون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در اجرای این همایش مشارکت کرده اند و امسال چهارمین دوره آن در تیران و کرون برگزار خواهد شد.

26 اسفندماه این همایش با حضور جوانان تیران و کرون همراه با برنامه آموزشی اجرا و عملیاتی خواهد شد که علاقه مندان با ساخت ربات یک بخش تخصصی در این جشنواره و برخی دیگر از نوجوانان با ماشین های کنترلی در بخش مفاهیم ترافیکی رقابت می کنند که از برترین ها تجلیل خواهد شد.

 

دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
دیدگاهتان را بنویسید...